Ali Koç ABD Maçını Tribünden Takip Etti! Kameralara Yansıyan Görüntüler Gündem Oldu

Fenerbahçe eski başkanı Ali Koç, A Milli Takım'ın ABD maçını tribünden takip etti. Yayıncı kuruluşun kameralarına yansıyan görüntüler sosyal medyada gündem oldu.

SPOR - 27-06-2026 04:00

A Milli Futbol Takımı'nın 2026 FIFA Dünya Kupası D Grubu'nda ABD ile karşı karşıya geldiği mücadeleyi tribünden izleyen isimler arasında Fenerbahçe eski başkanı Ali Koç da yer aldı. Karşılaşmayı büyük bir dikkatle takip eden Koç, maçın oynandığı sırada yayıncı kuruluşun kameralarına yansıdı. Tribünde çevresindeki kişilerle yaptığı sohbet sırasında el hareketleriyle konuştuğu görülen Ali Koç'un görüntüleri kısa sürede sosyal medyada paylaşılmaya başlandı. Maçı izleyen futbolseverlerin dikkatini çeken anlarda Koç'un çevresindekilere maçla ilgili değerlendirmelerde bulunduğu görüldü. Görüntülerin yayınlanmasının ardından sosyal medya platformlarında çok sayıda paylaşım yapılırken, konuşmanın içeriğine ilişkin herhangi bir resmi bilgi paylaşılmadı.

Ali Koç Tribünde Kameralara Takıldı

ABD ile oynanan karşılaşmayı tribünden takip eden Ali Koç, yayıncı kuruluşun canlı yayını sırasında ekrana geldi.Görüntülerde Koç'un yanında bulunan kişilerle sohbet ettiği ve zaman zaman el hareketleriyle konuşmasını sürdürdüğü görüldü.

Görüntüler Sosyal Medyada Paylaşıldı

Maç sırasında ekrana gelen görüntüler kısa sürede sosyal medya platformlarında geniş yer buldu.Ali Koç'un tribündeki konuşmasının içeriği hakkında herhangi bir açıklama yapılmazken, görüntüler futbolseverler tarafından çok sayıda yorum aldı.

Günün Diğer Haberleri