Fenerbahçe’de 6-7 Haziran’da yapılacak olağanüstü genel kurul öncesi başkan adaylığını açıklayan Aziz Yıldırım, transfer çalışmalarına hız verdi. 2018 yılında sona eren 20 yıllık başkanlık döneminin ardından yeniden göreve talip olan Yıldırım, şampiyonluk hedefi doğrultusunda kadroyu güçlendirmeyi planlıyor. Özellikle santrfor hattında takviye yapılması gerektiğini dile getiren Yıldırım’ın iki önemli golcü için girişimlere başladığı öğrenildi.

Yüksek Divan Kurulu Toplantısı’nda yapılan değerlendirmelerde mevcut yönetimi eleştiren Yıldırım, hücum hattını güçlü isimlerle desteklemek istediklerini ifade etti.

İlk Hedef Serhou Guirassy

Listenin ilk sırasında Serhou Guirassy yer alıyor. Avrupa’da forma giyen tecrübeli golcünün yaz transfer döneminde takımdan ayrılması bekleniyor. İngiltere’den Tottenham Hotspur’un da oyuncuya ilgi gösterdiği belirtiliyor. Aziz Yıldırım’ın, seçim süreci devam ederken oyuncu cephesiyle temaslarını sürdürdüğü aktarıldı.

Gonçalo Ramos Da Listede

Forvet hattı için düşünülen bir diğer isim ise Gonçalo Ramos. Paris Saint-Germain forması giyen 24 yaşındaki golcünün düzenli forma şansı bulamadığı ve ayrılığa açık olduğu ifade ediliyor. Yıldırım ve ekibinin oyuncunun temsilcileriyle görüşmeler yaptığı kaydedildi.

Aziz Yıldırım daha önce yaptığı açıklamada, iki santrfor transferinin öncelikleri olduğunu belirterek çalışmaların sürdüğünü söylemişti. Fenerbahçe’de seçim süreci yaklaşırken transfer gündemindeki gelişmeler de yakından takip ediliyor.