A Milli Futbol Takımı, 2026 FIFA Dünya Kupası D Grubu'ndaki son maçında ABD'yi 3-2 mağlup ederek turnuvayı galibiyetle tamamladı. İlk iki karşılaşmada puan alamayan ay-yıldızlı ekip, son maçta aldığı galibiyetle organizasyona 3 puanla veda etti. Los Angeles Stadı'nda oynanan mücadelede milli takımın gollerini Arda Güler, Orkun Kökçü ve uzatma dakikalarında Kaan Ayhan kaydetti. Karşılaşmanın ardından milli futbolcular, turnuvanın genel performansına ilişkin değerlendirmelerde bulundu. Oyuncular, alınan eleştirileri haklı bulduklarını ifade ederken, gelecek organizasyonlarda daha başarılı sonuçlar almak istediklerini dile getirdi.

Milli Futbolculardan Öz Eleştiri Mesajları

Salih Özcan, son maçta galibiyet almanın kendileri için önemli olduğunu belirterek, ilk iki karşılaşmanın ardından bu maçı kazanmak zorunda hissettiklerini söyledi.

Orkun Kökçü ise karşılaşmanın kendileri adına onur mücadelesi olduğunu ifade ederek, takım olarak öz eleştiri yapmaları gerektiğini dile getirdi. Ozan Kabak da ilk iki maçın ardından ülkeyi üzdüklerini, ABD karşısında ise sahaya karakter koyduklarını ve mücadeleyi bırakmadıklarını belirtti.

Arda Güler Ve Kaan Ayhan'dan Dikkat Çeken Sözler

Galibiyet golünü atan Kaan Ayhan, maç sonunda büyük bir kutlama yaşamadıklarını belirterek, ilk iki maçta kaybedilen puanların üzüntüsünü hissettiklerini söyledi. Ayhan, gelecek turnuvalara daha iyi hazırlanmak istediklerini ifade etti.

Arda Güler ise turnuvadaki performanslarına yönelik yapılan eleştirileri haklı bulduğunu belirterek, "Hiçbirimiz iyi oynamadık. Yapılan eleştirilerde haklılık payı var. Bundan sonraki maçlarda bunu telafi etmek istiyoruz." ifadelerini kullandı.