Türkiye Futbol Federasyonu, 2026-2027 sezonu için 1. Lig kulüplerinin takım harcama limitlerini duyurdu. Açıklanan listede en dikkat çeken detay ise Boluspor ile ilgili oldu. TFF Kulüp Lisans Kurulu tarafından yapılan değerlendirme sonucunda, finansal dosyalarını sunmayan Boluspor'a harcama limiti tanımlanmadığı bildirildi. Böylece kırmızı-beyazlı ekibin yeni sezon için harcama limiti 0 TL olarak açıklandı. Karar, futbol kamuoyunda geniş yankı uyandırırken, kulübün transfer planlaması ve yeni sezon hazırlıkları açısından nasıl bir yol izleyeceği merak konusu oldu. TFF ayrıca belirli şartların yerine getirilmesi halinde kulüplerin harcama limitlerinde güncelleme yapılabileceğini duyurdu.
Boluspor'a Limit Verilmedi
Türkiye Futbol Federasyonu'ndan yapılan açıklamada, finansal dosyalarını belirtilen süre içerisinde sunmayan Boluspor'un harcama limitinin belirlenemediği ifade edildi.
Kulüp Lisans Kurulu'nun sezon içerisinde yapılacak başvurular doğrultusunda değerlendirme yapabileceği belirtilirken, eksik belgelerin tamamlanmasının ardından limitlerin yeniden gözden geçirilebileceği kaydedildi.
En Yüksek Limit Esenler Erokspor'da
Açıklanan listeye göre 1. Lig'de en yüksek harcama limiti 476 milyon 173 bin 702 lira ile Esenler Erokspor'a verildi. Onu 431 milyon 132 bin 6 lira ile Sivasspor ve 421 milyon 39 bin 95 lira ile Iğdır FK takip etti.
Ligde yer alan bazı kulüpler için ise aynı limit uygulanırken, Antalyaspor, Kayserispor, Fatih Karagümrük, Bursaspor, Batman Petrolspor ve Muğlaspor'un harcama limitleri 232 milyon 101 bin 948 lira olarak açıklandı.
