Karadeniz müziğinin sevilen isimlerinden Volkan Konak'ın hayatını kaybetmesinin ardından eşi Selma Konak, katıldığı bir YouTube programında yaptığı açıklamalarla gündem oldu. Eşini kaybetmesinin ardından yaşadığı süreci anlatan Selma Konak, hastanede ve cenaze sırasında yaşadığı anları ilk kez ayrıntılarıyla paylaştı. Volkan Konak'a duyduğu özlemi dile getiren Konak'ın sözleri sosyal medyada da geniş yankı buldu. Daha önce Babalar Günü dolayısıyla yaptığı paylaşımla dikkat çeken Selma Konak, bu kez programda anlattıklarıyla izleyenleri duygulandırdı.
Hastanede Yaşadığı Anları Anlattı
Selma Konak, programda yaptığı açıklamada eşini son kez görmek istediğini belirterek, hastanede yaşadığı duygusal anları paylaştı.
Konak, tabutun üzerinde Volkan Konak'ın adını gördüğü anda büyük üzüntü yaşadığını ifade ederek, "Ben yüzünü görmek istiyorum dedim. Tabutun üzerinde Volkan Konak yazıyordu. Bu kez bağırmaya başladım. 'Senin ismin billboardlara yazılan Volkan Konak'tı, buraya mı yazılacaktı?' dedim." sözlerini kullandı.
"Hâlâ Atletiyle Uyurum"
Selma Konak, eşine duyduğu özlemin devam ettiğini belirterek kişisel bir anısını da paylaştı.Konak, "Ben hâlâ atletiyle uyurum. Yıkamadım, yastığımın altına koyar yatarım. Rüyamda Volkan'ın cenazesini gördüm." ifadelerini kullandı.Volkan Konak, 31 Mart 2025 tarihinde Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti'nde sahne aldığı sırada geçirdiği kalp krizi sonucu 58 yaşında hayatını kaybetmişti.
